środa, 5 września 2012

Z cyklu zdrowe śniadania, czyli kolorowe kanapki:)

Magic kitchen with Asia

Jestem zwolenniczką zdrowego trybu życia i stawiam na zdrową kuchnię. Największą radość sprawia mi fakt, że dzięki mojej kuchni przekonałam moje siostry do zdrowego stylu życia i świadomych wyborów kulinarnych. Niezmiernie się cieszę, że jestem ich inspiracją. Chciałabym wam również zaproponować zdrowe śniadanie, którego przygtowanie nie zajmuje dużo czasu.
Składniki:
  • 2 kromki chleba razowego na zakwasie
  • 2-3 listki sałaty( dowolnej)
  • 1 pomidor
  • ogórek gruntowy
  • pół papryki  czerwonej
  • łyżeczka margaryny
  • rzodkiew
  • dowolne kiełki(w mojej wersji lucerny i brokuła)
  • natka pietruszki
  • szczypa pieprzu i soli
Wykonanie:
  1. Kromki chleba przypiekamy w opiekaczu.
  2. Smarujemy margaryną.
  3. Na kromki kładziemy sałatę, pokrojnego pomidora, ogórka, paprykę i rzodkiewkę.
  4. Następnie kładziemy na kanapki kiełki i posypujemy natką pietruszki.
  5. Dodajemy odrobię pieprzu i soli (do smaku).
Smacznego!
Asia 

1 komentarz: