wtorek, 15 maja 2012

Krem marchewkowo-groszkowy

Magic kitchen with Asia

Przepraszam , że tak długo tutaj się nie pojawiałam:) Nie myślcie, że o Was zapomniałam. Nigdy!!:) Zaczęłam nową pracę i musiałam się przeprowadzić. Dlatego byłam nieco (chyba wciąż jestem) zabiegana. Dzisiaj mam Wam do zaoferowania pyszny, zdrowy i kuszący krem marchewkowo-groszkowy. Ja się chyba od niego uzależniłam. Znam to cudo dzięki książce "Przemytnicy marchewki, groszku i soczewicy"  rodzinki Szaciłło:) Przepis nieco zmodyfikowałam.
Składniki:
  • 3/4 litra wody
  • opakowanie mrożonej marchewki z groszkiem (około 500g)
  • 2 ząbki czosnku
  • 1 mała cebula
  • starty parmezan
  • sól do smaku
  • grzanki razowe (opcjonalnie)
  • łyżka oliwy z oliwek
Wykonanie:
  1. Marchewkę z groszkiem gotujemy w osolonej wodzie, aż warzywa zmiękną.
  2. Na oliwie podsmażamy czosnek i cebulkę, które wrzucamy do zupy.
  3. Całość miksujemy.
  4. Podajemy z parmezanem i grzankami.
  5. Zjadamy:)
(Ja osobiście zajadam się tym kremem bez parmezanu i grzanek:) )
Smacznego:)
Asiula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz