piątek, 5 października 2012

Urodziny mojej kuzynki/ My cousin`s birthday

Magic kitchen with Asia

We wrześniu moja ukochana kuzynka Daria obchodziła swoje naste;) urodziny:) Nie miałam okazji jej nic upiec wtedy ani wręczyć. Dzisiaj nadarzyła się taka okazja, gdyż przyjechała na studia do Krakowa i wpadła do mnie. Marzyło jej sie moje ciasto śliwkowo-czekoladowe. Pobiegałam więc po pracy na szybkie zakupy i do domku. Upiekłam jej wymarzone ciasto, kupiłam wino i zapakowałam droby prezent. A teraz właśnie na nią czekam z wszystkim:) Mam nadzieję, że jej będzie smakowało i się spodoba:) A wy jak myślicie?


In September my favorite cousin has birthday. This year I didnt have chance to bake something delicious for her. I didnt give her anything as well. Today I have possibility to do it, cause she came to Krakow, because of her studies. She was dreaming about my cake with plums and chocolate. So after work I made quick shopping and I run back home. I baked her favorite cake, I bought wine and I have also small gift for her. Now I am waiting for her:) I hope so that she will like it:) What do you think guys?:)

Buźka/ Kisses

Asia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz