piątek, 31 maja 2013

Domowe dietetyczne frytki/ Homemade diet French fries

Please scroll down for English version.
Magic kitchen with Asia

A kto powiedział, że smaczne jedzenie nie może być zdrowe?! Tym przepisem chciałabym Wam udowodnić, że można nawet na diecie zjeśc frytki. Porcja ma około 210 kcal. Przepis zaczerpnęłam z książki "Pyszne 25" Ani Starmach.

Składniki (na 4 porcje):
  • 800 g ziemniaków
  • 1 łyżka oliwy
  • sól
Wykonanie:
  1. Do gotującej się wody wrzucamy obrane ziemniaki i gotujemy ok. 5 minut.
  2. Następnie kroimy w paski.
  3. Dodajemy łyżkę oliwy i dokładnie mieszamy.
  4. Nagrzewamy piekarnik do 200 stopni.
  5. Wykładamy ziemniaki na blaszkę (użyłam papier do pieczenia).
  6. Pieczemy ok. 18 minut.
ENGLISH VERSION:

Who told you that you can't eat healthy French fries?! You can and it is still delicious! 1 portion has around 210 kcal.

Ingredients (4 portions):
  • 800 g potatoes 
  • 1 Tbsp olive oil
  • salt
Directions for French fries:
  1. Throw to the boiling water the peeled potatoes and cook for about 5 minutes.
  2. Then cut them into strips.
  3. Add tablespoon of olive oil and mix thoroughly.
  4. Preheat oven to 200 degrees.
  5. Place potatoes on the baking tray ( I used baking sheet). 
  6. Bake about 18 minutes.
Smacznego/ Enjoy
Asia


2 komentarze:

  1. Takie frytki przyjmą się z pewnością na całym świecie i przede wszystkim są zdrowe, co tylko dodaje im do atrakcyjności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no tak:) ja jestem mega fanką:D bo chociaż nie mam wyrzutów sumienia, że je jem. smakują rewelacyjnie

      Usuń